Normal view MARC view ISBD view

Estrategia de marketing / O. C. Ferrell, Michael D. Hartline ; traducción Mara Paulina Suárez Moreno, Jorge Alberto Velázquez Arellano

By: Ferrell, O. C.
Contributor(s): Hartline, Michael D | Suárez Moreno, Mara Paulina | Velázquez Arellano, Jorge Alberto [traductor].
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: México : Cengage Learning, 2018Edition: 6a. ed.Description: xxiv, 440 p.ISBN: 9786075264158.Subject(s): ADMINISTRACION DE MERCADEO | ADMINISTRACION DE VENTAS | CANALES DE COMERCIALIZACION | PLANIFICACION ESTRATEGICADDC classification: 658.8
Contents:
1. Preparando el escenario para la estrategia de marketing. 2. Descubriendo las oportunidades del mercado. 3. Desarrollando la estrategia de marketing. 4. Poniendo la estrategia en acción. 5. Casos.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro General Libro General Biblioteca General-Calle 100
Colección General 658.8 F37e 6a. ed. (Browse shelf) Ej. 1 Available 49122
Libro General Libro General Biblioteca General-Calle 100
Colección General 658.8 F37e 6a. ed. (Browse shelf) Ej. 2 Available 49123
Total holds: 0

1. Preparando el escenario para la estrategia de marketing. 2. Descubriendo las oportunidades del mercado. 3. Desarrollando la estrategia de marketing. 4. Poniendo la estrategia en acción. 5. Casos.

Título original: Marketing strategy: text and cases

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.