Normal view MARC view ISBD view

Customer analytics : mejorando la inteligencia del cliente mediante los datos / Núria Braulio Gil, Josep Curto Díaz

By: Braulio Gil, Núria.
Contributor(s): Curto Díaz, Josep.
Series: Tecnología.Publisher: Barcelona : Editorial UOC, 2015Description: 116 p. : ilustraciones.ISBN: 9788490649107.Subject(s): RELACIONES CON LOS CLIENTES | ADMINISTRACION DE MERCADEODDC classification: 658.8120285
Contents:
1. La nueva normalidad. 2. Customer analytics. 3. Implementación de Customer analytics. 4. Ejemplos de Customer analytics. 5. Mercado de Customer analytics.
List(s) this item appears in: SOLICITUD 2017 1221201 ADMINISTRACION DE EMPRESAS
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro General Libro General Biblioteca General-Calle 100
Fondo general
Colección General 658.8120285 B17c (Browse shelf) Ej. 1 Available 47685
Libro General Libro General Biblioteca General-Calle 100
Fondo general
Colección General 658.8120285 B17c (Browse shelf) Ej. 2 Available 47686
Libro General Libro General Biblioteca General-Calle 100
Fondo general
Colección General 658.8120285 B17c (Browse shelf) Ej. 3 Available 48571
Libro General Libro General Biblioteca General-Calle 100
Fondo general
Colección General 658.8120285 B17c (Browse shelf) Ej. 4 Available 48572
Total holds: 0

Referencias bibliográficas: p. 115-116

1. La nueva normalidad. 2. Customer analytics. 3. Implementación de Customer analytics. 4. Ejemplos de Customer analytics. 5. Mercado de Customer analytics.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.